Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

24 apr. 2009

SUPA CREMA DIN PRAZ SI CARTOFI


Aceasta supa tipic Austriaca am preparat-o pentru prima data si pot sa afirm ca ne-a placut la toti.
Pina sa vin in Austria nu mincasem supe crema si c-am greu m-am decis sa probez.
Ei de la un timp incoace, mai mult la cererea sotului(austriac)am preparat f. multe si acum le iubesc tare mult.
La fel si acesta supica, ne-a placut la toti(4)f. mult.Este delicioasa si consistenta! Eu am preparat-o ochiometric ca de obicei,dar reteta o am din acesta carte;


INGREDIENTE:
- 4-6 bucati de praz
- 40g unt(eu am folosit ulei de masline)
- 1ceapa
- 30g faina alba
- 1 1/4l supa de vacuta(facuta in cas sau din cub Maggi/Knorr)
- sare+piper
- ceva nucsoara
- 200-300g cartofi(de preferinta fainosi)
- 1/16l smintina lichida(pentru ca am desfacut un pac.de smintina de 200ml,am pus-o pe toata)
- patrunjel verde
MOD PREPARARE:
Ceapa si prazul se spala si curata.
Ceapa se taie marunt,prazul se injumatateste pe lung si se taie sub forma de taietei.
Untul/uleiul s eincing bine , se prajeste ceapa pina se inmoaie,eventual se adaoga 1lc zahar.Se adaoga si prazul si la fel se lasa si el sa se dunstuiasca pina se inmoaie, dupa care se adaoga faina si amastecind in continuu se lasa sa se prajeasca putin.Se stinge cu supa, se lasa sa dea citeva clocote dupa care se adaoga cartofii razaliti.Se fierbe usor pina ce cartofii au legat supa.
Supa se condimenteaza si la sfitsit se drege cu smintina, eventual si cu ceva unt.
Se presara deasupra patrunjel verde si se poate servii.

3 comentarii:

Cristina spunea...

Draga Laura, ma bucur ca te-am descoperit pentru ca am descoperit la tine numai bunatati si multe lucruri interesante. E un loc unde te simti bine de la primi pasii facuti. Desemenea constat ca locuim in aceeasi tara, deci practim suntem vecine, cateva sute de km ne despart. Cu acordul tau imi permit sa te am si eu in lista mea de prieteni pentru ca am cu siguranta multe de invatat de la tine. Numai bine si un sfarsit de saptamana cat mai placut.

Unul din multi! spunea...

Hallo Cristina si ma bucur ca m-ai gasizt si mai ales ca ti-ai luat timp sa-mi lasi un mesaj.Un mesaj care ma bucurat!
Acum daca ai ce invata de la mine nu stiu,dar m-as bucura sa stiu ca pot influienta pozitiv.
Sa ma ai in listuta de prieteni nu iti trebuie acordul meu, desi ma bucur sa stiu ca cineva imi doretse prietenia.
Penztru mine toti oamenii sint prietenie,mai ales intr-o lume virtuala.Cel mai important este sa ne respectam si sa ne intelegem.
Cristina fdraga mea, acum trebuie sa inche,vad ca picii mei sint "flaminzi rau" (hi,hi), trebuie sa le dau -frühstück-..
Dar o sa-ti fac o vizita pe Blog indata ce o sa revin la PC.

Mii de pupicei si salutari din Mistelbach!

Laura S.

Cristina spunea...

Hallo Laura din nou.Uite ca fac ce fac si mai arunc o privire pe la tine sa vad ce minunatii ai mai facut si tare imi place ceea ce vad.Cu siguranta ca am ce invata de la tine, tot ce am vazut pana acum m-a impresionat.Iti doresc cat mai multa inspiratie si mai trec cat de curand.Multi pupici din Klagenfurt.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate