Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

22 ian. 2010

PASTRAV DE SOMON CU CARTOFI LA CUPTOR


Nu stiu daca titlul este corect, am incercat sa-l traduc din germana in ro. cu Google si aceasta traducere am primit-o pentru soiul de peste “Lachsforelle”.
INGREDIENTE:
- 1 peste ca 1-1,5kg.
- verdeturi bdupa dorinta
- 4-5 catei usturoi
- ulei nde masline
- unt
- sare+piper
- cartofi in prealabil fierti si descojiti.
MOD PREPARARE:
Pestele se spala se curata, *eventual i-se indeparteaza capul si coada.Se freaca deasupra cu sare si piper, inauntru se unge prima data cu ulei de masline, iar verdeturile se toaca marunt, usturoul se preseaza sau toaca marunt si se amesteca cu 1-2 ls ulei, sare si piper.Acest amestes se introduce in interiorul pestelui.Cartofii fierti se curata de coaja si inca fierbinti se amesteca intr-un recipient cu ceva ulei de masline si sare.Pestele pregatit si cartofii se pun intr-un vas termorizant uns cu ceva unt.Deasupra pestelui se pun citeva felioare subtiri de unt si se introduce in cuptorul preincins la 200°C pentru ca 25-30 min.Se poate servii cu salata verde sau cu un sos la dorinta.

Va urez pofta buna!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Laura nu cred ca e gresit si eu am vazut in magazin pastrav de somon (cel putin asa l-as traduce si eu)
Eu cred ca au incrucisat cele doua ras, de aici si numele. Arata foarte bine!Mie mie dor de o saramura :)

Unul din multi! spunea...

Hallölchen Laura B.!
Multumesc mult pentru info.
Eu chiar ca nu stiam cum sa-l traduc si mi-a venit ideea cu Google si acum reactia ta pozitiva...Am mai invatat ceva(hi,hi).
Eu cind am plecat din RO. nu se gasea asa ceva prin magazine.

Laura, cu saramura inca nu am facut niciodata, desi pe forumul Culinar am tot vazut , chiar m-au impresionat vre-o doua retete.
Din pacate nu mi le-am pastrat pe calculator si asa am uitat...
Dar daca cumva faci, te rog da-mi un "ghiont" extra pt. mine, poate fac si eu pentru al meu sotz.
Iti multumesc in prealabil si-ti doresc un Weekend placut si plin de bunatati!
Cu prietenie
Laura S.

Lucia spunea...

Buna, Laura ma numesc Lucia si sunt incantata de ceea ce faci ,multe felicitari,apropo de peste se numeste PASTRAV SOMONIZAT,mult succes in continuare.Pupici.

Unul din multi! spunea...

Hallo Lucia si BINEAI VENIT pe acest Blog!
Ma bucur ca iti place si m-as bucura sa iti fie si de folos vizita si ceea ce gasesti aici.
Multumesc mult pentru ccompliment si info.!
Iti urez o saptamin plna de succese si mai revino pe aici!
Cu prietenie
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate