Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

24 feb. 2010

HOBBY,HOBBY, HOBBY...~ PLASA PENTRU CUMPARATURI DIN JEANS


Demuuuuuuuuuuuuuuuuuult, taaaaaare demult am tot zis ca intru la masina si probez si eu sa fac ceva din Jeans.
Din Jeans-ii care nu mai sint de purtat si cei de la picii mei...
Asta a fost prima incercare si de acum o sa intru mai mult in tema, sa vad ce idei sa mai pun in practica. .....
Deci voila;
INGREDIENTE:
- ceva fantazie
- 1 pereche de Jeans vechi
- 1 masina de cusut
- ata, foarfeca...si pe locuri , fiti gata....la treaba....

8 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Stii ca si eu l-am rugat pe mos Craciun sa-mi aduca in dar o masina de cusut... Uite acum ca am vazut ce-ai facut tu, poate-mi fac curaj sa incerc si eu sa vad, daca pot macar sa cos pantalonii rupti prin locuri nevazute... hi, hi...
Brava, brava, bravissima...

CamiWitt spunea...

Sorelaaaaa, care e a mea? Yahoo n-a mers azi. poate skype morgen. o seara placuta! Cami

Unul din multi! spunea...

Daniela, sa stii ca darul de la Mos Craciun este foparte de folos intr-o familie.Eu cel putin nu-mi pot imagina sa triesc fara masina.Sint de 20 de ani in Austria si pina acum este a 3-a masina.
Prima a fost o Toyota, dar nu rea.Din pacate imprejurarile ma-u facut sa o las in alta parte.
A doua a fost una care am cumparat-o de la Interspar asa spontan si care de cind am cumpara-o mi-a facut 1000 de nervi si in final am dus-o la punctul de cfolactare a gunoielor si mi-am cumparat un Singer de casa mijlocie.cel de clasa superioara imi este prea scump pentru bugetul meu si de fapt pentru numai Hobby este ok.
In ori ce caz, i-ai curaj si intra sa vezi ca pina la urma o sa-ti placa.
Eu acum am nevoie de ochelari mai buni , ca vad ca astia ma c-am lasa si imi este c-am greu seara sa cos.
Dar cind primesc ceilalti ochelari, sper sa intru mai des.
O seara placutra in continuare si mult succes!!!
Cu prietenie
Laura S.

Unul din multi! spunea...

Sorela, nici o problema, spune-mi si eu iti trimit(hi,hi).
Daca intri On si merge si Yahoo da-mi un buzz si poate vorbim.Eu nu am instalat skype.
Te pup si sper sa ne intilnim!
Cu drag Lauriciu

Paradis spunea...

Foarte frumoasa.felicitari.

Unul din multi! spunea...

Paradis, mesi de vizita si de complimemnt!
O zi plna de succese iti doresc!

LauraAdamache spunea...

La Multi Ani draga mea!! Iti doresc un 8 Marie plin soare si caldura si o primavara minunata!! Te pupic!!

iulia spunea...

Draga Laura, iti urez un 8 Martie fericit! Sa ai o primavara frumoasa, plina de dragoste si multe bucurii! La multi ani! Pupici!!

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate