Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

6 sept. 2010

CIORBA DE SALATA VERDE © by Laura S.

ciorba de salazta
O numesc “ a la Laura S.”- deoarece asa cum o pregatesc eu nu am vazut pe nicaieri.Poate ca mai fac si alti la fel,…???…habar nu am.
Eu asa o fac si basta!
Noi nu sintem prea mari “ciorbari” de aceea cind pregatesc ceva, trebuie sa pregatesc in asa fel incit sa stiu ca place poporului.
Ma gindesc ca poate de aceea imi vin multe idei….e cine stie???!!
Bine ca imi vin si ce iese in final, place tuturor( familiei mele, bineinteles) :))) 


4 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Surioara mea draga ai facut o ciorbita excelenta ! Am vazut filmuletul !
As fi vrut sa citesc si ingredientele dar scrie atat de marunt ca nu am reusit desi am marit cat am putut....
Felicitari !
Si eu o fac cam tot asa cum am vazut in film dar cu usturoi in loc de ceapa...

Unul din multi! spunea...

Surioara hai ca te invit sa luam masa impreuna:)))
Ei, am glumit, doar stiu ca distanta asta...Ce fain ar fii uneori sa putemn sa n-e vizitam si sa degustam bucatele care le pregatim:)
Surioara daca apesi pe poaza cu reteta ti-swe deschide intr-o noua pagina.Si daca te uiti bine, observi ca masul iti indica o lupa mica cu semnul + pe ea.mai apasa odata pe poza si se mareste f. mult.
O zi buna si daca probezi sper sa-ti placa.
Multa sanatate si mii de pupicei si "stampile":) tutuor!

Cu prietenie
Laura S.

Janet spunea...

Buna ,Laura! Eu ador ciorba de salata! cum spunea si Sidy ,as fi vrut sa pot citi ,reteta dar este scrisa prea marunt!
O zi buna iti doresc!

Unul din multi! spunea...

Hallo Janet!
Mersi de vizita si acum ca mi-ai spus ca reteta Nu se poate citi, te (va) intreb eu;

ai/-ti urmarit sfatul acesta:☛☛☛
☛ "daca apesi pe poaza cu reteta se deschide intr-o noua pagina.Si daca te uiti bine, observi ca mausul iti indica o lupa mica cu semnul + pe ea.
Mai apasa odata pe poza si se mareste f. mult."

Da da, relatati-mi si mie daca este OK. sau nu!!!

Cu prietenie
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate